Google Marketing

Google als beste vriend? Zorg ervoor dat je zichtbaar bent en realiseer 50% meer bezoekers op jouw website. Vindbaarheid in Google is essentieel om jouw klant online te bereiken. 
Google is één van de belangrijkste kanalen in het zoekproces van (potentiële) klanten. Daarom is het belangrijk om op het juiste moment, de juiste informatie te laten zien. MarketingBaas helpt je om gevonden te worden in Google en de Baas te worden in de resultaten van Google!

SEO of SEA? Hoe zit het nou precies?

SEO zorgt voor gratis vindbaarheid

Search Engine Optimization (SEO) is een manier om gratis bezoekers naar jouw website te trekken. Gebruik de juiste (interne) linkstructuur en zorg dat content goed leesbaar is om er voor te zorgen dat de vindbaarheid verbeterd. Daarnaast zullen we kijken hoe de website snelheid en de gebruikerservaring verbeterd kunnen worden. Daarmee zijn ook technische optimalisaties onderdeel van SEO. Dit alles zorgt ervoor dat jouw website beter wordt gewaardeerd door Google. 

Lees meer over SEO >

Bereik extra verkeer met SEA

Met Search Engine Advertising (SEA) bereik je de gebruiker als zijn zoekopdracht relevant is voor jouw bedrijf. Bepaal zelf welke doelgroep het meest interessant is. De advertenties zijn speciaal afgestemd op de zoekopdracht van de persoon, waardoor de kans op conversie sterk wordt vergroot. Adverteer alleen bij de gebruikers die écht willen gaan kopen. Hierdoor kun je op een snelle manier nieuwe potentiële klanten bereiken. 

Lees meer over SEA advertising >

Lokale zichtbaarheid in Google

Wilt u de zichtbaarheid van uw bedrijf vergroten in de regio? Als eerste zichtbaar in Google in uw regio? Daar kan MarketingBaas bij helpen. Bereik jouw klant wanneer hij op zoek is naar meer informatie en op het moment dat de (potentiële) klant in de buurt is van jouw bedrijf. 

Zichtbaar worden in Google Maps?

Claim jouw bedrijf op de kaart en word zichtbaar in Google Maps. Vanuit Google Maps kan de persoon direct navigeren naar jouw winkel of verkooppunt. Dit zorgt ervoor dat het winkelbezoek zal verhogen. Klanten zullen jouw verkooppunt beter vinden. Bereik zo jouw (potentiële) klant op het juiste moment en op de juiste plaats.